• +48 600 03 33 68
  • info@słowni.pl

Content marketing – czy warto w niego zainwestować?

Content marketing – czy warto w niego zainwestować?

Słowni.pl No Comment

stona słowni.pl 1

 

Wraz z rozwojem Internetu (także w wymiarze gospodarczym) i wzrostem jego dostępności, coraz wyraźniej rysuje się w nim obecność marketingu internetowego. Znacząco wzrasta także znaczenie tak zwanego inbound marketingu, który zakłada kreowanie działań w kierunku bycia odnalezionym w sieci przez Klienta. Jak skorzystać z tego trendu promując własną działalność? Najlepiej zastosować content marketing – czyli tak zwany marketing treści.

Content marketing, w przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy odbieranej często przez Klientów jako zbyt nachalna, przekoloryzowana, mało wiarygodna  i męcząca,  skupia  się  na  publikowaniu  wartościowych  dla  Klienta  treści.  Twórca  tekstu  tworzy treść  w taki sposób, aby uchodzić za wiarygodnego eksperta doskonale znającego się na rzeczy. Takie wartościowe materiały doskonale trafiają do internautów, którzy traktują je w sposób bardzo przychylny. Copywriterzy ze Słowni.pl tworzą teksty content marketingowe w sposób nie budzący u odbiorcy wątpliwości co do rzetelności przekazanej informacji.

Jak Klient znajduje tekst, w którym jest mowa o produkcie, usłudze czy firmie? Wystarczy, że wpisze w wyszukiwarce tekst lub pytanie, na które wujek Google znajdzie szybko odpowiedź. Np. „Czym wywabić plamy na spódnicy?”, a wyszukiwarka od ręki znajdzie tekst dotyczący tego pytania. W ten sposób Reklamodawca „pozwala” znaleźć się Klientowi, który trafiając na ciekawy content (czyli treść opublikowaną w sieci) sam odszukuje autora (firmę) interesujących treści.

Skuteczność takiej reklamy jest niepodważalna. Z komunikatem reklamowym trafia się bezpośrednio do osób, które poszukują danych informacji, a przez to znacznie łatwiej i szybciej zostają realnymi Klientami. Klient z kolei nie jest poirytowany męczącą reklamą – wprost przeciwnie, otrzymawszy odpowiedź na nurtujące go pytanie chętnie wchodzi w relację z osobą/firmą, która dała mu na nie odpowiedź.

Warto skorzystać z takiej reklamy. Ten rodzaj marketingu internetowego jest stosunkowo niedrogi, skuteczny i długofalowy. W przeciwieństwie do tradycyjnych ulotek będzie pełnił swoją rolę przez miesiące, a nawet lata,

Słowni.pl realizują profesjonalne teksty z zakresu content marketingu. Na stronie Portfolio Słowni.pl  znajdą Państwo bogate portfolio materiałów content marketingowych.

 

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *