• +48 600 03 33 68
  • info@słowni.pl

Czy tekst na stronie ma znacznie w pozycjonowaniu domeny?

Jakie cechy musi mieć tekst, aby dobrze pozycjonował domenę

Czy tekst na stronie ma znacznie w pozycjonowaniu domeny?

Słowni.pl No Comment

Content marketing - wartościowy copywriting

Tworząc stronę internetową chcesz, aby była ona atrakcyjna graficznie – żeby przyciągała uwagę klientów. To niewątpliwie istotne, aby podobała się odwiedzającym. Jednakże klienci nigdy na nią nie trafią, jeśli nie będzie posiadała odpowiednich treści. Nie na darmo pierwsza zasada marketingu internetowego mówi CONTENT IS KING!

 

Treść na stronie to podstawowy i najważniejszy klucz dla wyszukiwarek. Jeśli będzie odpowiednia – domena znajdzie się na znacznie wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Co więcej, właściwy copywriting zwiększy szeroko rozumianą konwersję witryny.

Jakie cechy muszą mieć treści, aby dobrze pozycjonować stronę?

  1. Muszą być ORYGINALNE. Kopie treści z innych stron są niedopuszczalne, bo obniżają rankingi strony. Roboty wyszukiwarek taką skopiowaną domenę czasem nawet bannują – tzn. nie uwzględniają w wyszukiwaniu.
  2. Zawierają odpowiednie SŁOWA KLUCZOWE oraz ich SYNONIMY. Frazy powinny być dobrane ze względu na branżę czy temat domeny oraz uwzględniać częstotliwość szukania wyrażeń w wyszukiwarce.
  3. CZĘSTOTLIWOŚĆ słów kluczowych. Muszą się one pojawiać częściej niż inne zwroty. To nie znaczy, że strona ma być nimi przepełniona! Złoty środek w postaci kilku % będzie najbardziej odpowiedni.
  4. ODPOWIEDNIA KOLEJNOŚĆ słów kluczowych.
  5. STRUKTURA NAGŁÓWKÓW powinna odzwierciedlać wagę poszczególnych słów kluczowych.
  6. OBJĘTOŚĆ TREŚCI. Im większa objętość tekstu na stronie tym lepsze oddziaływanie na wyszukiwarki. Niewiele kontentu na małej stronie to kiepskie rokowania w zakresie wysokich pozycji w google. Zaleca się pisanie jak najdłuższych treści – google najlepiej traktuje te o objętości 16.000 znaków, choć artykuły po 4.000 znaków także „robią robotę”.
  7. CIĄGŁA AKTUALIZACJA. To ważny element pozycjonowania treścią. Strona, która „żyje”, w której dochodzą nowe treści (np. na blogu) ma znacznie większe szanse na wysoką pozycję w wyszukiwarkach.

 

Dobrze przygotowane treści to niewątpliwy zysk. Oczywiście pozycjonowanie treścią nie daje natychmiastowych wyników, ale kilkuset procentowe zwiększenie liczby odwiedzin rocznie to całkiem realne zadanie 😉

 

Ula Stanisławska-Hunek

ula@slowni.pl

6 000 333 68

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *