Język korzyści – postaw na skuteczny copywriting!

Język korzyści – postaw na skuteczny copywriting! Doświadczony copywriter wie jak pisać, by przelane na papier słowa wpływały na decyzje zakupowe użytkownika. Inaczej mówiąc – copywriterzy posiadają wiedzę, jak sprzedać opisywany towar lub usługę. Dlatego – choć pisanie wydaje się banalne – warto zainwestować w profesjonalny copywriting w wykonaniu zawodowego pisarza czy agencji copywriterskiej. Język…

Czytaj więcej

Content marketing – czy warto w niego zainwestować?

Content marketing – czy warto w niego zainwestować? Wraz z rozwojem internetu, znacząco wzrosło znaczenie tak zwanego inbound marketingu, który zakłada kreowanie działań w kierunku bycia odnalezionym w sieci przez odbiorcę. Jak skorzystać z tego trendu promując własną działalność? Najlepiej zastosować content marketing, czyli tak zwany marketing treści. Content marketing, w przeciwieństwie do tradycyjnej reklamy…

Czytaj więcej

Kim jest copywriter?

Kim jest copywriter? W ostatnich latach zawód copywritera zyskał na znaczeniu i popularności. Obecnie copywriter to już nie tylko autor tekstów reklamowych zatrudniony w agencji reklamowej. Copywriter to pisarz, który tworzy wartościowe, użyteczne i angażujące treści na strony internetowe. Jego teksty zwiększają sprzedaż i budują wizerunek marki. Z artykułu dowiecie się, kim jest i czym…

Czytaj więcej

Optymalizacja strony internetowej w zakresie treści

Optymalizacja strony internetowej w zakresie treści Treść jest jednym z ważniejszych elementów na stronie internetowej. Unikalny content dostosowany do oczekiwań użytkowników i potrzeb robotów Google gwarantuje odpowiednie pozycjonowanie domeny. Dlatego tak istotna jest optymalizacja tekstów zawartych na stronie. Optymalizacja strony pod względem treści — co to jest? Optymalizacja strony w zakresie treści odnosi się do…

Czytaj więcej

Autor widmo a zawodowy copywriter – czy to ten sam zawód?

Autor widmo a zawodowy copywriter – czy to ten sam zawód? Choć obie nazwy dla przeciętnego odbiorcy nie zaznajomionego z branżowym nazewnictwem mogą brzmieć dość egzotycznie, to ich tłumaczenie jest bezproblemowe. Ghostwriter to tak zwany autor widmo. Po otrzymaniu wynagrodzenia zrzeka się wszelkich praw do swoich dzieł i pozostaje anonimowy. Inaczej sytuacja wygląda w przypadku…

Czytaj więcej

Dobry copywriting – czy jest ważny dla sklepu www?

Dobry copywriting – czy jest ważny dla sklepu www? Dobry copywriting jest jednym z czynników prowadzących do sukcesu Twojego sklepu internetowego. Jako właścicielowi platformy sprzedażowej w sieci z pewnością zależy Ci na pozyskaniu szerokiej i lojalnej grupy klientów – odbiorców chętnie powracających na zakupy właśnie do Ciebie. Tylko jak sprawić, by internauta czuł się częścią…

Czytaj więcej

10 przykazań, jak napisać dobry tekst do sklepu internetowego

10 przykazań, jak napisać dobry tekst do sklepu internetowego Sklep internetowy to nie sklep stacjonarny — w sieci jak nie napiszesz, to klient nie będzie wiedział. Tu nie ma miejsca na to, aby ekspedientka zainteresowała użytkownika produktem. Musisz zrobić to sam. Jak? Właściwym zdjęciem i inspirującym tekstem. Dzisiaj podamy Ci klucz do tego, jak napisać…

Czytaj więcej

Czy copywriting napisany przez zawodowego copywritera ma wpływ na pozycję strony w Google?

Czy copywriting napisany przez zawodowego copywritera ma wpływ na pozycję strony w Google? Każdy właściciel strony www chce, by była ona jak najwyżej pozycjonowana w wyszukiwarce Google. Poszukując drogi do tego celu warto skorzystać z usług zawodowego copywritera. Znawcy zasad SEO copywritingu odpowiednio przygotują przekaz, by wynieść witrynę internetową na wysokie pozycje w Google. Dobry…

Czytaj więcej

Jak stworzyć wartościowy opis produktu?

Jak stworzyć wartościowy opis produktu? Dobre opisy produktów to inwestycja. Bez nich klient z poziomu wyszukiwarki nie znajdzie produktu w Twoim sklepie. Jak zatem powinny wyglądać wartościowe i skuteczne opisy? Opisy produktów – garść statystyk Jak pokazują wyniki badań przeprowadzonych przez znane międzynarodowe korporacje specjalizujące się w marketingu internetowym, np. Nielsen Norman Group czy Cooper…

Czytaj więcej

Copywriting – dlaczego jest istotny?

Copywriting – dlaczego jest istotny? Teoretycznie pisać każdy może. Szkopuł w tym, że nie każdy tworzy efektywne pod względem marketingu internetowego treści. W skutecznym, wartościowym tekście na stronie każde słowo ma znaczenie. Poniżej znajdziesz garść informacji o tym, dlaczego copywriting jest ważny dla pozycji Twojej strony www. Każde słowo ma znaczenie – postaw na profesjonalny…

Czytaj więcej

SEO copywriting – czy warto zatrudnić copywritera do pisania treści?

SEO copywriting – czy warto zatrudnić copywritera do pisania treści? Tworzenie wartościowych tekstów na strony internetowe to zadanie dla profesjonalnego copywritera. I choć utarło się przekonanie, że pisać każdy może, rzeczywistość nie jest aż tak łaskawa. Warto wiedzieć, że nie wystarczy ładnie napisać, by cieszyć się wysoko pozycjonowaną stroną. Trzeba zrobić to umiejętnie, by z…

Czytaj więcej