Czy copywriting napisany przez zawodowego copywritera ma wpływ na pozycję strony w Google?

Każdy właściciel strony www chce, by była ona jak najwyżej pozycjonowana w wyszukiwarce Google. Poszukując drogi do tego celu warto skorzystać z usług zawodowego copywritera. Znawcy zasad SEO copywritingu odpowiednio przygotują przekaz, by wynieść witrynę internetową na wysokie pozycje w Google.

Dobry copywriting – jak sprawić, by być widocznym w Google?

Internet już od lat z powodzeniem zastępuje książki telefoniczne, gazety ogłoszeniowe czy encyklopedie. Niemal każdy z nas poszukując informacji, w pierwszej kolejności korzysta z zasobów sieci. W wyszukiwarce Google odnajduje wszystko to, co go interesuje i nurtuje. To obecnie podstawowe źródło i baza wiedzy. Pytamy „Wujka Google” dosłownie o wszystko.

Wyszukujemy informacje dotyczące życia codziennego – sprawdzamy gdzie co kupić, pozyskujemy adresy instytucji lub po prostu czytamy wiadomości o interesujących nas produktach czy wydarzeniach. I chyba dzisiaj już każdy doskonale wie, jak znaleźć informacje w internecie, to znaczy w jaki sposób zadać pytanie, by otrzymać na nie odpowiedź.

Ale jak przechylić szalę na drugą stronę i sprawić, by to nas znaleziono? Co należy zrobić, żeby odpowiedzi, jakie uzyskują internauci, pochodziły właśnie z naszego serwisu internetowego? Odpowiedź jest prosta – należy scedować to zadanie dobrej agencji copwritingowej i skorzystać z umiejętności i wiedzy zawodowego copywritera.

Kim jest copywriter?

Copywriter to w skrócie osoba pisząca teksty. Brzmi mało skomplikowanie, ale w rzeczywistości to złożone i odpowiedzialne zadanie. Wspomnianymi tekstami wychodzącymi spod pióra copywritera są:

  •  treści na strony internetowe,
  • artykuły content marketingowe, 
  • artykuły SEO,
  • teksty na blogi firmowe,
  • artykuły eksperckie,
  • artykuły sponsorowane.

Do zadań copywritera należy również tworzenie:

  • opisów produktów i kategorii do sklepów internetowych,
  • metadanych,
  • chwytliwych haseł i sloganów reklamowych,
  • scenariuszy reklamowych,
  • tekstów zapleczowych,
  • postów na social media,
  • namingu.

Copywriter jest zatem autorem wielu rodzajów treści – od rzeczowych, długich artykułów SEO i content marketingowych, po krótkie formy w postaci haseł reklamowych.

Treści publikowane na stronie internetowej – czy jakość ma znaczenie?

Zastanawiasz się czy jest możliwe, by także Twoja strona internetowa znalazła się na szczycie wyników w wyszukiwarce Google? Tak, ale są pewne warunki, które musisz spełnić. Po pierwsze, ważny jest tekst i wartościowa treść, jaką zawiera. Jeśli nie masz czasu lub po prostu pisanie nie jest Twoim konikiem, nie wahaj się dłużej i rozpocznij współpracę z dobrą agencją copywritingową. Fachowcy od copywritingu przygotują dla Ciebie bogaty, merytoryczny materiał do publikacji w sieci.

Roboty wyszukiwarki Google codziennie selekcjonują publikowane w internecie treści w poszukiwaniu wartościowych informacji. Cenne są zwłaszcza unikalne, merytoryczne teksty i to one wspinają się na szczyt w wynikach wyszukiwania. Zyskują wysokie pozycje i są bardziej widoczne dla użytkowników. Zatem jakość publikowanych na stronie www treści jak najbardziej ma znaczenie!

SEO copywriting – czy nasycać tekst słowami kluczowymi?

Znając zasady SEO copywritingu, doświadczony copywriter nasyca stworzony przez siebie tekst wyselekcjonowanymi, odpowiednio dobranymi frazami kluczowymi. Posiada narzędzia służące optymalnemu wyborowi słów kluczowych i wiedzę, jak wzbogacić nimi powstający tekst. Słowem wytłumaczenie, frazy kluczowe to innymi słowy drogowskazy kierujące użytkownika do interesujących go informacji w internecie. Dlatego odpowiedni dobór słów kluczowych ma tak wielkie znaczenie.

Z drugiej strony warto wiedzieć – i to już na początku swojej przygody z pisaniem, że nieprawidłowo dobrane frazy kluczowe sprawią, że przygotowane treści nie zostaną znalezione przez internautę – pozostaną dla niego niewidoczne w sieci.

Zatem odpowiadając na pytanie czy zasadne jest nasycanie tekstu słowami kluczowymi, odpowiedź brzmi – tak! Jednak zadanie to należy powierzyć doświadczonemu copywriterowi, który zrobi to świadomie. Nie dość, że dobierze odpowiednie frazy do podjętej tematyki, to jeszcze nasyci tekst odpowiednią liczbą wymaganych słów kluczowych.

Dobry copywriting – pisanie tekstów powierz profesjonalnemu copywriterowi

Copywriter to pisarz, twórca treści – w zasadzie każdego rodzaju. Jednak tylko dobry copywriting przyniesie Twojej firmie oczekiwany efekt w postaci wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google.

Pisanie treści zgodnych z założeniami SEO copywritingu dobrze jest zlecić profesjonalnemu copywriterowi, który stworzy wartościowe, angażujące treści o wysokiej wartości merytorycznej. Zaproponuje content, który nasyci odpowiednio dobranymi, starannie wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi. Tematykę przedstawi w dostępnej, czytelnej i przejrzystej dla czytelnika formie. Zainteresuje go tematem i sprawi, że będzie chciał powracać na Twoją witrynę www po więcej, a z czasem – wejdzie z Tobą w interakcje w sieci. Wiedz, że tylko takie teksty są w cenie.

I jeszcze jedno – dobra agencja copywritingowa dba o każdy aspekt tekstu. Nasi specjaliści od copywritingu stoją także na straży poprawności gramatycznej, ortograficznej i interpunkcyjnej publikowanych w internecie treści.

Do pisania podchodzimy z wielkim zaangażowaniem i starannością. Wiemy, że każda część naszej pracy ma ogromne znaczenie dla wizerunku Twojej firmy. Polecamy się jako fachowcy od copywritingu, na wiedzy których możesz polegać.