Dobry copywriting – czy jest ważny dla sklepu www?

Dobry copywriting jest jednym z czynników prowadzących do sukcesu Twojego sklepu internetowego. Jako właścicielowi platformy sprzedażowej w sieci z pewnością zależy Ci na pozyskaniu szerokiej i lojalnej grupy klientów – odbiorców chętnie powracających na zakupy właśnie do Ciebie. Tylko jak sprawić, by internauta czuł się częścią społeczności, związał się z marką i chciał powracać na Twoją domenę? Z pewnością pomocny okaże się przemyślany copywriting.

Skuteczny copywriting – wybierz wartościową treść

Copywriting jest dzisiaj czymś więcej niż tylko sztuką pisania tekstów. To przemyślany, zaplanowany i systematycznie przeprowadzany proces, będący jednym z najważniejszych elementów SEO i pozycjonowania stron internetowych. Zmierza w jednym kierunku – do wyniesienia Twojego sklepu www na możliwie wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania w Google, co w perspektywie może przekuć się na sukces Twojej firmy w sieci.

Nowoczesny copywriting – więcej niż tylko suchy tekst

Obecnie copywriting nabrał zupełnie nowego znaczenia. Ewoluował – ze środka służącego do kreowania chwytliwych haseł na tablicach reklamowych czy billboardach, przeistoczył się w potężne narzędzie, na którym opiera się pozycjonowanie stron w internecie.

Nowoczesny copywriting poszerzył swój zasięg i objął tworzenie wszelkich treści, jakie publikuje się w internecie. Wśród nich wyróżnić możemy:

  • teksty na strony www,
  • artykuły SEO,
  • treści content marketingowe,
  • artykuły blogowe,
  • artykuły eksperckie,
  • artykuły sponsorowane.

I, co interesuje właścicieli sklepów internetowych chyba najbardziej – opisy produktów, opisy kategorii i metadane. A to jeszcze nie koniec możliwości dobrego copywritingu!
Copywriter – w oparciu o swoją wiedzę oraz znajomość zasad SEO – nasyca treści starannie dobranymi słowami kluczowymi, by powstały tekst stał się widoczny i atrakcyjny dla robotów Google. Tym samym sprawia, że strona zawierająca w swej treści odpowiednie frazy kluczowe może rozpocząć swoją drogę na wyższe pozycje w wyszukiwarce Google, zyskując tym samym szerszą grupę odbiorców – potencjalnych klientów sklepu. Zatem doświadczony i świadomy potęgi internetu copywriter pisząc tekst opiera się na kryteriach, jakimi rządzą się algorytmy wyszukiwarki Google.

Efektywny copywriting – recepta na tekst widoczny w sieci

Oczywiście nie istnieje jeden sposób na sukces sklepu internetowego w sieci. Jednak można stwierdzić, że istnieją przesłanki ku temu. Z całą pewnością konieczny jest systematycznie prowadzony, przemyślany i skuteczny copywriting. W dodatku zapewniający unikalny, wartościowy tekst, którego podstawą jest interesujący, angażujący content. Efektywne treści powinny zawierać:

  • odpowiednio dobrane słowa kluczowe – czyli frazy starannie wyselekcjonowane spośród setek tysięcy zapytań internautów w wyszukiwarce Google. Nieczęsto zdajemy sobie sprawę z tego, że tą właśnie drogą użytkownicy trafiają w interesujące ich miejsca, tj. na przykład na strony sklepów www oferujących określone produkty;
  • linki – czyli inaczej odnośniki do strony internetowej, których zadaniem jest zwiększenie ruchu na stronie. Wspomniane linki są także odpowiedzialne za wyniki w rankingu Google;
  • formatowanie tekstu – to nic innego jak stosowane w treści akapity, nagłówki, boldowania (pogrubienia), punktowania czy podkreślenia. Wszystkie wymienione są z jednej strony odpowiedzialne za przejrzystość publikowanego tekstu, z drugiej powodują, że treści są wychwytywane przez algorytmy wyszukiwarek, odpowiedzialne za wyświetlanie wyników dla danego zapytania.

Copywriting dla sklepów internetowych – postaw na zoptymalizowaną treść

Treść publikowana na stronie internetowej ma znaczenie. A dla właścicieli sklepów internetowych tym większą, że przecież chcą pozyskać coraz szerszą grupę lojalnych, powracających klientów. Im większa grupa odbiorców, tym wyższa szansa na lepszą sprzedaż oferowanych produktów czy usług. Jak osiągnąć taki stan? Warto postawić na unikalny, wartościowy content i optymalizację treści pod wyszukiwarkę Google, w wykonaniu rzetelnego copywritera. Ponadto zainwestować w treści content marketingowe – jasne i czytelne dla użytkownika, budujące profesjonalny wizerunek firmy w internecie.

Obecnie znacznie lepiej pozycjonowane są strony o wartościowej, merytorycznej treści zgodnej z ofertą sklepu. Z tego punktu widzenia korzystne są cykliczne, systematyczne publikacje treści zarówno na stronach branżowych, jak i na własnym blogu. A sam sklep? Jego strony powinny zawierać wartościowe opisy produktów i kategorii, dodatkowo wzmocnione metadanymi.

Istotne są także wszelkie działania w social media oparte na przemyślanej, spójnej strategii marketingowej firmy.

Dobry copywriter – napiszemy wartościowe treści do Twojego sklepu www

Sukces Twojego sklepu w internecie jest w zasięgu ręki! Pierwszym krokiem na drodze do jego osiągnięcia powinien być skuteczny copywriting.

Doskonale wiemy, że nie każda osoba mająca głowę do biznesu lubi bawić się w słowa, zwłaszcza pisane, czy zgłębiać tajniki SEO copywritingu lub content marketingu. Od tego jesteśmy my – doświadczeni, rzetelni copywriterzy, którzy z pełnym zapałem pomogą w osiągnięciu wyznaczonego celu. Pamiętaj – Twój sukces jest naszym sukcesem!

Zapraszamy do agencji copywritingowej Słowni.pl. Przekonaj się sam, jak wielką moc ma dobry copywriting w internecie i jak pomocni mogą być copywriterzy, którzy napiszą wartościowy content do Twojego sklepu w sieci. Powierz nam to odpowiedzialne zadanie.